در نشست روسای شورای دانش‌آموزی با مدیر آموزش و پرورش ملارد مورد بحث قرار گرفت:

پرسش‌ها و درخواست دانش‌آموزان مدارس از مدیر آموزش و پرورش ملارد

ملارد(پانا)- نشست صمیمی روسای شورای دانش آموزی مدارس ملارد با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان به منظور طرح پرسش‌ها و مسائل دانش‌آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پرسش‌ها و درخواست دانش‌آموزان مدارس از مدیر آموزش و پرورش ملارد

در نشستی که به منظور مطرح کردن درخواست‌ها و سوالات دانش‌آموزان مدارس ملارد از مدیر آموزش و پرورش برگزار شد، روسای شورای دانش‌آموزی مدارس دخترانه و پسرانه مسائلی نظیر: ضعیف بودن سامانه اینترنتی شبکه شاد، عدم قدرت خرید بسته اینتزنتی، امکان استفاده از سیستم اسکای روم در مدارس جهت یادگیری بهتر و نحوه پرداخت هزینه آن، امکان برگزاری کلاسهای حضوری با تعداد دانش‌آموزان کم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تأمین وسایل و گوشی همراه برای دانش‌آموزان نیازمند، کمبود فضای آموزشی، ورزشی، آبخوری و مشکلات عاطفی و افسردگی را مطرح کردند و در مورد راهکارها و اقدامات انجام شده در این موارد از مدیر اداره جویا شدند.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در پاسخ به این مطالبات به دانش‌آموزان گفت: تصمیم‌گیری در مورد برگزاری حضوری کلاس‌ها، با ستاد مبارزه با کروناست و در حال حاضر، کلاس‌های اول و دوم ابتدایی، مدارس کمتر از ۵۰ نفر و هنرستان‌ها جهت برگزاری کلاس‌های عملی و بصورت اختیاری برپا هستند.

او در مورد رفع کمبودهای فضای آموزشی و ورزشی مدارس گفت: جهت بهتر کردن اوضاع مدارس با همکاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز و اداره نوسازی مدارس فعالیت‌هایی انجام شده و ۱۳ پروژه هم در حال پیگیری است. این پروژه‌ها تا پایان شهریور ماه افتتاح می‌شود.

رضایی‌فر افزود: برای حل مشکلات عاطفی دانش‌آموزان نظیر افسردگی و گوشه‌گیری، کارگاه‌های آموزشی با هدف شناخت مهارت‌های رفتاری و یادگیری آنها در فضای مجازی با کمک مشاورین مدارس، برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

او در مورد نواقص شبکه شاد به روسای شورای دانش‌آموزی تأکید کرد: هر سامانه‌ای در ابتدا، با مشکلاتی همراه است که با تعاملاتی که با اداره مخابرات منطقه انجام شده، امیدواریم این مشکلات مرتفع شود. همچنین استفاده از برنامه اسکای روم با هزینه ‌های بالایی همراه است و در حال حاضر تنها توسط مدارس خاص تیزهوشان و نمونه دولتی آن هم با همکاری مالی والدین، قابل استفاده است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد در پایان این نشست، ضمن تشکر از تلاشهای شورای دانش‌آموزی مدارس، پیرامون تأمین امکانات مجازی برای دانش‌آموزان نیازمند گفت: اسامی و آمار این دانش‌آموزان توسط مدیران تهیه شده و به فرمانداری و استانداری جهت انجام اقدامات لازم و تهیه تبلت و گوشی ارسال شده است و در حال پیگیری است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار