معاون آموزش متوسطه شهر تهران:

به روز رسانی اطلس یادگیری از اولویت های اصلی مدرسه است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه شهر تهران، در نشست مجازی معاونان آموزش متوسطه شهر تهران بر ارتقا کیفیت خدمات آموزشی و تربیتی در زمان همه گیری کرونا در نیم‌سال دوم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
به روز رسانی اطلس یادگیری از اولویت های اصلی مدرسه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آدرّی گفت: با توجه به اجرای طرح پایش در استان، تحلیل گزارش مدیریتی شاخص ها در دبیرستان ها و هنرستان های هر منطقه با هدف بهبود مستمر و مداخله موثر ضروری است. باید با توجه به تجارب زیسته مدارس در نیمسال اول پشتیبانی های لازم از مدیریت جریان یادگیری در مدرسه و خانواده انجام شود. با عنایت به بازتعریف نقش ها و ماموریت‌ها، برای مسائل متناسب با اقتضائات مدرسه ای و ظرفیت مدرسه محوری با مشارکت فعال ارکان مدرسه و همه عوامل سهیم و موثر را ه حل های اجرایی و عملی اتخاذ شود.

درّی افزود: به روز رسانی اطلس یادگیری مدرسه و منطقه و توجه ویژه به کاهش آمار دانش آموزان بازمانده از آموزش های مجازی با اهدا دستگاه های هوشمند توسط خیرین نیک اندیش و همچنین باز طراحی بسته های آموزشی، درسنامه، جزوه و ... برای پوشش همه دانش آموزان از اولویت های اصلی مدرسه است.

معاون آموزش متوسطه شهر تهران گفت: دانش افزایی، همه عوامل آموزشی و تربیتی مدرسه در کاربرد روش های نوین یاددهی-یادگیری به کارگیری ابزارهای موثر در فضای مجازی برای نظارت های بالینی دقیق و به موقع، ارائه بازخورد مناسب و پیگیری وضعیت پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش آموزان در نیمسال دوم مبتنی بر اهداف دوره های تحصیلی، برنامه درسی مصوب و مکمل در مدارس و طراحی ارزشیابی های مستمر و فرآیندی می تواند سهم مهمی در کیفیت مدیریت جریان یادگیری و تعمیق یادگیری داشته باشد. همچنین مستندات این روندها به عنوان اسناد مهم منطقه و مدرسه وضعیت فرآیندهای مدیریتی و راهبری تربیتی را ترسیم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار