فرماندار اسلامشهر:

احداث82 کلاس درس تا مهر1400 درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - خیرین مدرسه ساز فرهیختگانی هستند که با اقدام خداپسندانه خود بستر مناسب برای تعلیم و تربیت دانش آموزان را فراهم می کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
احداث82 کلاس درس تا مهر1400 درشهرستان اسلامشهر

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز خانواده تبرا در سخنانی اظهار کرد: به طور متوسط هر ماه یک مدرسه در شهرستان افتتاح و 82 کلاس درس تا مهرماه سال 1400 به فضاهای آموزشی شهرستان اسلامشهر افزوده خواهد شد.

او در ادامه ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین مدرسه ساز با آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: اقدامات موثری جهت جذب خیرین برای مشارکت در احداث فضاهای آموزشی در شهرستان صورت گرفته و در سالهای اخیر شاهد افتتاح متعدد مدارس خیر ساز در اسلامشهر هستیم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز فرهیختگانی هستند که با اقدام خداپسندانه خود بستر مناسب برای تعلیم و تربیت دانش آموزان را فراهم می‌کنند، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان می‌بایست نهایت همکاری و تعامل در راستای احداث فضاهای آموزشی جدید به ویژه مدارس خیرساز را داشته باشند.

در بخش دیگری از این برنامه، حسینعلی بنار مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به وجود ۲۳ مدرسه فرسوده و نیازمند بازسازی در اسلامشهر، بیان کرد: علاوه بر وجود مدارس فرسوده برای رسیدن به استانداردهای فضاهای آموزشی تعداد ۲۰۰ کلاس درس در اسلامشهر نیاز داریم.

او خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری نیز عملیات احداث ۳ باب مدرسه خیرساز نیز در این شهرستان آغاز خواهد شد.

مدرسه خیر ساز مرحومان حمید و امیرناصر تبرا به همت خیر نیکوکار دارستانی و با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان تهران با ۱۴ کلاس آموزشی و هفت باب فضای اداری و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در شهرک قائمیه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار