بازدید از هنرستان های منطقه ۱۷ و سنجش میزان آمادگی مدارس جهت رعایت دستور العمل های های بهداشتی در ایام حضور دانش آموزان

تهران (پانا) - پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 ضمن تاکید بر اولویت دار بودن سلامت دانش آموزان فعالیت های مدارس را تابع دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شده از طریق ستاد کرونا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17، به همراه زهرا خدایی کارشناس بهداشت و سلامت از هنرستان های منطقه جهت سنجش میزان آمادگی آنها برای حضور دانش آموزان بازدید کرد.
پورمحمود در این باوزدید گفت: سلامت جسمی دانش‌آموزان همچنان از اولویت‌های آموزش و پرورش می باشد و چگونگی فعالیت های مدارس تابع دستورالعمل‌های صادر شده از طریق ستاد کرونا است و در ایام حضور دانش‌آموزان رعایت تمامی دستورالعمل‌های جهت حفظ سلامت دانش آموزان ضروری است و مقدمات آن مانند لوازم مورد نیاز غربالگری، ضدعفونی و شستشوی دست و موارد مشابه از قبل به مقدار لازم فراهم شود.
پورمحمود در ادامه ضمن تاکید بر اختیاری بودن حضور دانش‌آموزان در دروس مهارتی هنرستان ها گفت: در این ایام فعالیت بوفه مدارس به هیچ عنوان وجاهت قانونی ندارد و دستورالعمل‌های مربوطه از قبل ارسال شده و لازم الاجرا هستند.
وی سپس گفت: یکی از موارد ضروری، یادآوری آزموش های لازم برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها جهت چگونگی حضور در مدارس است و باید دستورالعمل ها از قبل در فضای مجازی جهت آگاهی بخشی ‌های لازم منتشر شود.
در این بازی خدایی، کارشناس بهداشت و سلامت و عوامل مدرسه موارد مربوط به پروتکل ها را بازخوانی کرده و موارد لازم را به عوامل مدارس به یادآوری کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار