شرایط بازگشایی مدارس از اول بهمن

بن ( پانا )- در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بن موضوع بازگشایی مدارس در ماه بهمن مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
شرایط بازگشایی مدارس از اول بهمن

در این جلسه که با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی برگزار شد، در رابطه با موضوعات مختلف مربوط به آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شده و تصمیمات لازم مصوب شد.

با توجه به احتمال بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه در مناطق آبی مسائل مربوط به این موضوع به طور ویژه در جلسه مطرح شد.

حجت الله نادری رییس آموزش و پرورش بن با توجه به لزوم عدالت آموزشی و محدودیت های آموزش در فضای مجازی آموزش حضوری را فرصتی برای استفاده بهتر از مسائل درسی خواند، اما باز گشایی مدارس را منوط به تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا دانست و لزوم رعایت تمام دستور العمل های بهداشتی را در این امر انکار ناپذیر خواند.

کیانوش نادری فرماندار شهرستان نیز با تشکر از همه اقشاری که با رعایت پروتکل ها ثبات نسبی را در شهرستان رقم زده اند ، از همه اقشار و مسئولین خواست در صورت بازگشایی مدارس و در امر آموزش حضوری همکاری کنند و به هیچ وجه در این مورد ساده انگاری نشود.

فتاح پور رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بن نیز با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان در دوران کرونا ، به ثبات نسبی شیوع بیماری در دوماه و نیم گذشته اشاره کرد و گفت این پدیده نشان از همکاری مردم و رعایت اصول بهداشتی دارد اما نباید نسبت به این موضوع خوشبین یا سهل انگار بود و کماکان باید اصول بهداشتی رعایت گردد و در صورتی که طبق نظر ستاد کرونا تصمیمی مبنی بر بازگشایی مدارس اتخاذ شود رعایت همه دستور العمل های بهداشتی برای مدارس و دانش آموزان ضروری است

خبرنگار دانش آموز : غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار