کاظمی آیین افتتاحیه زیارت نیابتی حرم مطهر امام رضا (ع) بیان کرد؛

زمینه سازی برای فراهم شدن زیارت بارگاه نورانی حضرت رضا (ع)

تهران (پانا) - همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آیین افتتاحیه زیارت نیابتی حرم مطهر امام رضا علیه السلام با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
زمینه سازی برای فراهم شدن زیارت بارگاه نورانی حضرت رضا (ع)

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی،‌ معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: ایجاد موقعیت تربیتی برای اجرای فعالیت های پرورشی بسیار مهم و حائز اهمیت است و طرح زیارت نیابتی از جمله اقداماتی است که موقعیت تربیتی خوبی برای دانش آموزان ایجاد خواهد کرد.

علیرضا کاظمی افزود: توسعه و ترویج سیره رضوی و آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ائمه اطهار و همچنین زمینه سازی برای فراهم شدن زیارت بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) جز برنامه های همیشگی آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر جایگاه زیارت نیابتی در روایات و سیره علما و بزرگان دینی، ادامه داد: اجرای طرح زیارت نیابتی مخصوصا در شرایط کرونایی می تواند زمینه آرامش روحی و روانی دانش آموزان، والدین و فرهنگیان را فراهم کند.

گقتنی است: این طرح با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس برگزار شد و رونمایی از طرح پوستر زیارت نیابتی با عنوان «به تو از دور سلام»، اجرای گروه سرود و پخش کلیپ دیدگاه های دانش آموزان سراسر کشور، از جمله سایر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار