معاون بازرسی و نظارت ارزیابی وزارت آموزش و پرورش:

استان کهگیلویه و بویراحمد در تهیه اطلس الگو‌های تدریس جزء استان‌های پیشرو در کشور است

یاسوج (پانا) - معاون بازرسی و نظارت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد استان کهگیلویه و بویراحمد در تهیه اطلس الگو‌های تدریس حضوری، غیر حضوری و نیمه حضوری و ارائه آمار جزء استان‌های پیشرو در کشور است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استان کهگیلویه و بویراحمد در تهیه اطلس الگو‌های تدریس  جزء استان‌های پیشرو در کشور است

محمد سلیمی که در راس گروه ارزیاب از وزارت آموزش و پرورش به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است گفت: مواردی که در بازدید از استان ها صورت می گیرد شامل نظارت بر حوزه امور اداری، پرورشی، برنامه درسی، مدیریت و راهبری، در سطح مدرسه سپس منطقه و اداره کل است.

او افزود: وضعیت حضوری یا غیرحضوری، نوع الگوی آموزشی، وضعیت امتحانات، برنامه هفتگی، تکالیف، عملکرد راهبران آموزشی، نظارت مدیران و کادر اداری، همچنین معلمانی که فراتر از وظیفه کار کرده‌اند از جمله معیارهای ارزیابی است.
معاون بازرسی و نظارت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از 90 هزار مدرسه و 390 منطقه آموزشی در فرم خود ارزیابی شرکت کرده اند و این فرصت تا 5بهمن ماه وجود دارد و بقیه مدارس نیز می توانند در این طرح شرکت کنند.

سلیمی افزود: اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص‌های ارزیابی در رتبه برتر کشور قرار دارد.

ابراهیم خالویی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان هم گفت: ۱۳ گروه ارزیاب در دو روز مدارس کهگیلویه و بویراحمد را بر اساس شاخص‌های اعلام شده ارزیابی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار