روند افزایشی بیماری کرونا در مراغه و بناب

تبریز(پانا) _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از روند افزایشی مبتلایان کرونا در شهرهای مراغه و بناب خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
روند افزایشی بیماری کرونا در مراغه و بناب

صومی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مراغه افزود: تست های انجام گرفته و تعداد بیماران مثبت شناسایی شده نشان از افزایش بیماری در این دو شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه تعداد بستری ها و فوتی ها در استان به وضعیت پایدار رسیده است هشدار داد: رعایت نکردن شیوه نامه ها و دستورات بهداشتی می تواند پیک چهارم را درآذربایجان شرقی رقم بزند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آذربایجان شرقی با آمار بستری روزانه حدود 500 نفر و فوتی 5 تا 6 نفر در رتبه 16 کشوری کرونا قرار گرفته است .

صومی افزود: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی و خانوادگی در کاهش و کنترل بیماری کرونا ضروری است .

سیدعلی موسوی حسینی فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز با اشاره به عادی انگاری کرونا در بیشتر مردم شهرستان افزود: با وجود تبلیغات رسانه ای، صحبت های چهره به چهره، افزایش نظارت براماکن عمومی، خیلی از مردم این شهرستان نسبت به کرونا بی تفاوت هستند .

فرماندار بناب هم در جلسه ستاد کرونا شهرستان بناب وضعیت کرونا در این شهرستان را شکننده توصیف کرد و گفت: این که مردم احساس کنند آمار کرونا در این شهرستان کاهش پیدا کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند قطعاً با مشکل شدید مواجه خواهیم شد.

شهریار فتحی افزود: متاسفانه در روزهای اخیر آمار ابتلا و بستری کرونا در شهرستان بناب با افزایش مواجه شده و قطعا وضعیت آبی در این شهرستان شکننده و قابل برگشت به شرایط بحرانی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار