لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران هفته آینده به شورا ارائه می‌شود

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران از ارائه بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت شهردار تهران اعلام کرد لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را در جلسه بعد ارائه می دهند و امید است در یک ماه آینده رسیدگی به بودجه در دستور صحن قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران هفته آینده به شورا ارائه می‌شود

محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در نشستی که صبح امروز به مناسبت تجلیل از سفیران پاک نسبت به عدم تحقق بودجه های مربوط به حمل و نقل عمومی اعتراض ویژه کردم و درخواست کردیم یک کمپین مبارزه با عدم پرداخت بودجه حمل و نقل در کشور شروع شود چرا که حمل و نقل عمومی در کلانشهرها به دلیل آلودگی هوا باید به صورت جدی به آن پرداخته شود‌.

او ادامه داد: امروز بحث باغات و نامگذاری ها در دستور بود و پرونده های نامگذاری تصویب شد.

هاشمی از ارائه بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: شهردار تهران اعلام کرد بودجه سال ۱۴۰۰ را در جلسه بعد ارائه می دهند و امیدواریم در یک ماه آینده رسیدگی به بودجه را در دستور صحن بگذاریم.

او درباره رسیدگی به پرونده باغات گفت: مساله باغات بسیار حساس است و اعضا اختلاف نظرهایی درباره پرونده هایی که سال های گذشته باغ و یا غیرباغ تشخیص داده شده، دارند.سعی کردیم این اختلاف نظر را بین دو کمیسیون معماری و شهرسازی و محیط زیست حل شود که به نتیجه نرسید و قرار شد یک جلسه هم اندیشی و جمع بندی داشته باشیم تا در این باره تصمیم گیری شود و دیگر سوءتفاهم پیش نیاید‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار