رئیس اتحادیه خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان گفت:

خریدو فروش‌ رایانه در اصفهان متوقف شده است

اصفهان ( پانا) - رئیس اتحادیه خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان گفت کاهش قیمت دلار قطعا بر قیمت کالاها تاثیرگذار است، اما این تغییر قیمت بلافاصله اتفاق نمی‌افتد و در حال حاضر بازار نسبت به خرید و فروش توقف داشته است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
خریدو فروش‌ رایانه در اصفهان متوقف شده است

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان، مجید کرباسچی با اشاره به روند کاهشی قیمت رایانه متاثر از قیمت ارز اظهار کرد: البته این تغییر قیمت به سرعت اتفاق نمی‌افتد و خریدهای بازار معمولا با دلار 26 تومانی و بیشتر انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط بازار نسبت به خرید و فروش توقف داشته، تصریح کرد: به دلیل اینکه منتظر کاهش قیمت‌ها و پیش‌بینی رفتار دلار هستند، خرید و فروش‌ها سست شده و اگر دلار در کانال 24 هزار تومان باقی بماند بازار مجدد فعال می‌شود و بهتر از گذشته هم خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان بیان کرد: رسته‌های مختلفی از جمله ماشین‌ اداری، کامپیوتر و شبکه در این حوزه قرار دارد و رفتارهای مشابهی در بین آنها دیده نمی‌شود به همین خاطر نمی‌توان درصدی از کاهش قیمت‌ها عنوان کرد، برای مثال نرخ واردات در سخت افزار سریع‌تر و به تبع آن نوسان قیمت سریع تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار