بازفعال سازی 23 واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید، از پیگیری ها و برنامه های این شرکت برای تعیین تکلیف و بازفعال سازی قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک های صنعتی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بازفعال سازی 23 واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی اردبیل

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش برای حل مشکلات در حوزه اشتغال و صنعت و احیای واحدهای صنعتی راکد از مهمترین اهداف این شرکت در سال جهش تولید است.

او افزود: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک های صنعتی انجام می‌گیرد که این حمایت‌ها در راستای افزایش تولید و اشتغال واحدهای تولیدی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: با اقدامات انجام شده تلاش شده است تا میزان سرمایه‌گذاری‌ها در سطح استان افزایش یابد تا شاهد کاهش معضلات بیکاری و افزایش تولید در مناطق مختلف استان باشیم.

اهلی از تلاش تمامی مسئولان استانی برای برطرف کردن موانع تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده در سال 98، تعداد 41 واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که با فعال سازی این واحدهای تولیدی، برای 609 نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

او با بیان اینکه در سال جاری نیز احیای 40 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در شهرک های استان هدف گذاری شده است تصریح کرد: بر اساس این هدف گذاری، در 9 ماهه اول سال جاری 23 واحد راکد و غیر فعال در شهرک های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت مشاورین حاضر در کلینیک کسب و کار استان و با عارضه یابی از واحدهای تولیدی، این هدف‌گذاری محقق شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ابراز امیدواری کرد تا با تسهیل شرایط سرمایه گذاری، زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت و افزایش میزان اشتغال در سطح استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار