مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان در مراسم بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش :

مصوبات شوراهای آموزش و پرورش نتایج خوبی برای آموزش و پرورش استان دارد

زنجان (پانا) - مراسم بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه زنجان، استاندار، فرمانداران، بخشداران و مدیرکل آموزش و پرورش استان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مصوبات شوراهای آموزش و پرورش نتایج خوبی برای آموزش و پرورش استان دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شوراهای آموزش و پرورش در سطح استان ابراز داشت: موصبات شوراهای آموزش و پرورش نتایج خوبی برای آموزش و پرورش استان دارد که یکی از آنها، تشکیل کارگروه ویژه بررسی و تامین فضاهای آموزشی در شهر زنجان است که طبق برآورد مدیریت و برنامه ریزی استان در شهر زنجان تا سال ۱۴۰۴ به ۷۲۰ کلاس درس نیاز است و در همین راستا تا سال ۱۴۱۰ به ۱۰ هکتار فضای آموزشی نیازمند هستیم.

مظفری در ادامه افزود: با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی، مدیریت و برنامه‌ریزی و آموزش و پرورش استان مقرر شد ۷۲۰ کلاس درس در شهر زنجان در مدت سه سال احداث شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه بیان کرد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم مبنی بر اجرای عدالت آموزشی و همچنین برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار این امر در حال پیگیری شده به طوری که رتبه استان در کنکور سراسری از ۲۴ به رتبه ۱۶ رسیده است.

وی همچنین تصریح کرد: با تاکیدات رئیس شورای آموزش و پرورش استان مبنی بر تامین مسکن فرهنگیان ذیل مسکن اقدام ملی در جلسات شورا، مقرر گردید در بهترین نقطه شهر نسبت به تامین زمین و مسکن برای فرهنگیان عزیز صورت پذیرد. مظفری همچنین با اشاره به افتخار آفرینی شورای آموزش و پرورش استان در کسب رتبه برتر کشوری، این موفقیت را به استاندار محترم و اعضای این شورا تبریک گفت.

در ادامه این جلسه علی بیات: رئیس اداره مشارکت های مردمی، گزارشی از فعالیت های شورای های 14 گانه آموزش و پرورش استان ارائه کرد و گفت: 14شورای آموزش و پرورش با عضویت 186 نفر دراستان زنجان فعالیت می‌کند که امیدواریم با تدابیر حکیمانه استاندار محترم و مشارکت فعال اعضا و همراهی کلیه ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی شهرستان و آحاد مردم شاهد رشد کمی و کیفی آموزش و پرروش استان باشیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از شورای آموزش و پرورش شهرستان های طارم،ابهر، ایجرود و منطقه افشار که عنوان شوراهای برتر استان را کسب نموده بودند، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار