تجلیل از ورزشکاران و مربیان فرهنگی- ورزشی در منطقه جره و بالاده

جره و بالاده (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی مصطفی ایلان کشکولی از ورزشکاران و مربیان این باشگاه تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ورزشکاران و مربیان فرهنگی- ورزشی در منطقه جره و بالاده

جوکار، با تشکر از مدیر و مربیان باشگاه فرهنگی ورزشی مصطفی ایلان کشکولی اظهار کرد: جوانان منطقه ما پتانسیل‌های خوبی برای نشان دادن خود در سطح اول کشور و راهیابی به تیم‌های ملی دارند و برای این جوانان اصلا دور از دسترس نیست و این اتفاق در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق خواهد افتاد.

او اضافه کرد: آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده حمایت همه جانبه خود را از تمامی دانش‌آموزان اعلام می‌کند و در هر شرایطی کنار همه دانش آموزان خواهد بود.

او با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب خطاب به ورزشکاران این باشگاه گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش راز موفقیت در تمام زندگی است.

مصطفی ایلان کشکولی مسئول این باشگاه، حضور مسوولان در این باشگاه را موجب ایجاد انگیزه و نشاط بین ورزشکاران برشمرد.

او ادامه داد: ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسیر خود را محکم ادامه خواهیم داد و در این میان این را فراموش نخواهیم کرد که حفظ سلامتی جامعه و مردم و هنرجویان اولویت اول ما هست.

او افزود: ورزش باید در فرهنگ جامعه نهادینه شود و فرهنگ‌سازی بیشتری شود و همچنین مردم باید برای حفظ سلامتی خود ورزش را انجام دهند که جامعه ای سالم و ورزشی داشته باشیم؛ ورزش‌های صبحگاهی و پیاده روی همگانی باید بطور جدی پیگیری شود.

در پایان این دیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده، با اهدای لوح قدردانی از ورزشکاران و مربیان این باشگاه تجلیل به عمل آورد.

خبرنگار: مهدی موصلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار