دبیر استانی طرح هدایت خبر داد:

طرح هدایت در راستای توسعه عدالت آموزش اجرا می شود

کرج(پانا)- محسن صادقیان ،دبیر استانی طرح هدایت گفت: طرح هدایت(هر دانش آموز یک تبلت ،هر تبلت یک کلاس،یک مدرسه) با رویکرد توسعه عدالت آموزشی و تسهیل دسترسی همه دانش آموزان به ابزار هوشمند مناسب برای حضور در کلاس درس مجازی ،طراحی و تدوین شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح هدایت  در راستای توسعه عدالت آموزش اجرا می شود

صادقیان در خصوص اجرای طرح هدایت در استان البرز گفت:بحران های اقتصادی و معیشتی ناشی از بیماری کرونا،دسترسی برخی از خانواده ها را به تجهیزات مناسب هوشمندی که زمینه ی بهره برداری از خدمات آموزش مجازی را فراهم می کنند را محدود نموده است.

مدیر سازمان دانش آموزی البرز افزود:هدف این طرح سازماندهی و بسیج همه ی امکانات و ظرفیت های موجود در سطح استان برای شناسایی دقیق دانش آموزان نیازمند به سخت افزار مناسب آموزشی و ایجاد دسترسی آنان برای استفاده از خدمات آموزش و پرورش در فضای مجازی و شبکه ی شاد می باشد.

وی ادامه داد:در دوران شیوع بیماری و تعطیلی مدارس،آموزش و تربیت دانش آموزان متوقف نشده است و معلمان و بخش های مختلف تمامی فعالیت ها و آموزش های مورد نیاز را ارایه می دهند،لذا می بایست زمینه بهره برداری حداکثری دانش آموزان از این خدمات فراهم شود.

دبیر کارگروه طرح هدایت در استان البرز بیان کرد:کارگروه اجرایی و راهبردی طرح در سطح استان البرز و مناطق با راهبری و هدایت مدیرکل آموزش و پرورش تشکیل و سازوکارهای موجود جهت دستیابی به اهداف طرح نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

صادقیان در پایان ضمن تقدیر از تمامی تلاش هایی که در این زمینه از سوی نهادها و اقشار مختلف انجام شده است تصریح کرد: این طرح با جلب مشارکت همه ی دستگاه ها و بخش های دولتی،غیر دولتی و مردمی تا پوشش حداکثری تمامی دانش آموزان در سطح استان ادامه دارد و در این زمینه اطلاع رسانی مناسب و حضور فعال اصحاب دلسوز رسانه و صداوسیما نقش مهمی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار