برگزاری محفل مجازی انس با قرآن کریم هم زمان باشهادت حضرت زهرا (س) و یاد بود شهیدان سلیمانی و فخری زاده

تهران ( پانا ) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 18 از برگزاری محفل مجازی انس با قرآن کریم همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل مجازی انس با قرآن کریم هم زمان باشهادت حضرت زهرا (س) و یاد بود شهیدان سلیمانی و فخری زاده

انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 18، در حاشیه این محفل گفت: این محفل،همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) انس با قرآن کریم در امام زاده زید(ع) به صورت زنده در بستر شبکه شاد به میزبانی آموزش و پرورش منطقه 18 برای دانش آموزان سراسر کشور برگزار شد.

رضایی با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن در سیره شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: این محفل همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) و با شعار شهید سلیمانی؛ سردار قرآنی و به تاسی از سبک و سیره فاطمه زهرا(س) و شهید بزرگوار به صورت زنده در بستر شبکه شاد با حضور مجتبی ولی پوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مهدی نعیمی رئیس اداره قرآن عترت و نماز شهر تهران با حضورگسترده مجازی دانش آموزان، فرهنگیان و والدین برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: دراین محفل، قاریان برگزیده مسابقات دانش آموزان و فرهنگیان در کنار قاریان بین المللی به تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم پرداخته و همچنین مدیحه سرایی از دیگر برنامه های این محفل بود.

شایان ذکر است این دومین محفل مجازی انس با قرآن کریم است که در آموزش و پرورش منطقه18شهرتهران برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار