توزیع سبد کالا برای کودکان کار در ملارد

ملارد(پانا)- تعدادی سبد کالا شامل گوشت، روغن و ساندویچ گرم توسط مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر ملارد جهت مددجویان تحت پوشش و کودکان کار توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع سبد کالا  برای کودکان کار در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی ملارد در مورد این اقدام، گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود و مشکلات اقتصادی پیش آمده بدلیل بیماری کرونا در تلاش هستیم تا با تهیه سبدهای حمایتی در مناسبتهای گوناگون بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات جامعه هدف را رفع کنیم.

داود خادم افزود: مراکز غیردولتی در تمامی جهات همواره همراه و پیشتیبان سازمان بهزیستی هستند و در این شرایط نیز مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر ملارد از ابتدای آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون با تهیه بسته‌های حمایتی، بسته‌های بهداشتی و توزیع بین کودکان کار و جامعه هدف نقش بسیار موثری را ایفاء کرده است.

خادم در ادامه گفت: در این شرایط افراد در معرض آسیب، بیش از پیش نیازمند توجه و رسیدگی هستند و در همین راستا مراکز غیردولتی می‌توانند با حمایت خیرین در شهرستان اقدامات بسیاری را انجام دهند.

او در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای این مجتمع گفت: موسسات غیردولتی بازوان توانمند سازمان بهزیستی هستند که با استفاده از پتانسیل خود و همراهی خیرین نقش بسیار موثری در حل مشکلات مددجویان و جامعه هدف را ایفا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار