امهال بدهی حامل های انرژی برای تاسیسات گردشگری گیلان

رشت (پانا)- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تاکید کرد امهال تسهیلات و بدهی حامل های انرژی برای تاسیسات گردشگری استان تا رونق اقتصادی دوباره این چرخ انجام شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
امهال بدهی حامل های انرژی برای تاسیسات گردشگری گیلان

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری استان، حمیدرضا آذرپور بیان کرد: این امهال تا پایان سال به شرط رونق گرفتن چرخه اقتصاد گردشگری انجام شده است، اما در صورت ادامه شرایط بحران کرونا تمدید می شود.

وی با بیان اینکه در تلاشیم با حمایت‌های مدام و ارائه تسهیلات نسبت به رونق مجدد بخش گردشگری کمک کنیم، اظهار کرد: همزمان با گسترش این بیماری بیش از هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان به صورت مستقیم به بخش گردشگری خسارت وارد شده است.

وی با تاکید بر نگاه حمایتی به این بخش مصوبات مربوط به این حوزه افزود: برای جبران ضرر و زیان فعالان این بخش تاکنون ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به هزار و ۳۵۰ فعال بخش گردشگری پرداخت شده است.

آذرپور ادامه داد: امهال و استمهال بدهیهای مربوط به حامل‌های انرژی و دیگر بخش‌های صنعت گردشگری از دیگر مصوبات حمایتی ستاد مدیریت کرونا بوده است که تسهیلاتی ویژه با نرخ بهره بسیار کم به فعالان بخش گردشگری تخصیص داده شده است.

وی، همیاری و کمک به تقویت ظرفیت خدمات دهی حوزه بهداشت و درمان برای بیماران کرونایی را یادآور شد و افزود: دو هزار و ۳۲۹ تخت تاسیسات گردشگری استان آماده پذیرش بیماران کرونایی در دوره نقاهت است.
آذرپور اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای بند ۲ مصوبات پنجاه و ششمین جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان گیلان و نیز اجرای دستورالعمل وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت واحدهای اقامتی به منظور نقاهتگاه بیماران کرونایی و استراحتگاه کادر درمانی کشور در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار