جلسه وبینار مراقبین سلامت با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در کانال مراقبین سلامت

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه3 تهران، مجهز شدن به فناوری و علم روز فضای مجازی را از ستون های جهش در آموزش و پرورش در شرایط کنونی قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه وبینار مراقبین سلامت با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در کانال مراقبین سلامت

در جلسه وبینار مراقبین سلامت با حضور فیروز یارمحمدی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 و محمدی، کارشناس سلامت در کانال مراقبین سلامت در سامانه شاد برگزار شد.
یارمحمدی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات مراقبین سلامت گفت: از مهمترین برنامه های حوزه سلامت و تندرستی بحث سفیران سلامت و کوچ است. مجهز شدن به فناوری و علم روز فضای مجازی را باید از ستون های جهش در آموزش و پرورش در شرایط کنونی قلمداد کرد.
وی در ادمه افزود: در ارتباط با دانش آموزان باید از روش های مختلف جهت آموزش بهره بگیریم. همینطور آموزش ها بایستی در دسترس بوده و خردمندانه باشد، موجز و خلاصه و با ایده های جدید و جذاب برای نسل جدید همراه باشد.
در ادامه نشست محمدی، کارشناس سلامت گفت: جشنواره آموزش مراقبین سلامت، جشنواره روش تدریس(آموزش نحوه خود مراقبتی)، تغذیه سالم، عوارض کم تحرکی، پیشگیری از آسیب های جسمی، سلامت روان، دوران بلوغ، طرح سفیران سلامت و جشنواره مدافعان سلامت از جمله این برنامه ها است.
در انتها یارمحمدی گفت: با توجه به اعلام جدید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی، نقش مراقبین سلامت از اهمیت بیشتری برخوردار است. از کلیه رابطین و مراقبین سلامت درخواست داریم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه به تهویه کلاس ها در شرایط بازگشایی اهتمام ویژه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار