درخشش کانون فرهنگی هنری سمیه در میان کانون‌های فرهنگی سراسر کشور در جشنواره نوغلامان حسینی

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از درخشش کانون سمیه ناحیه یک شهرری در میان کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور در جشنواره نوغلامان حسینی، با هدف اعتلای فرهنگ عاشورایی در بین دانش‌آموزان پسر و تقویت انجمن مداحی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش کانون فرهنگی هنری سمیه در میان کانون‌های فرهنگی سراسر کشور در جشنواره نوغلامان حسینی

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در گفتگو با پانا اظهار کرد: اولین جشنواره مداحی نوغلامان حسینی کانون‌های فرهنگی تربیتی با هدف اعتلای فرهنگ عاشورایی در بین دانش‌آموزان و تقویت انجمن مداحی، ویژه دانش‌آموزان پسر متوسطه‌اول و اعضای انجمن مداحی بصورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار گردید. که ۵ کانون شهرستان‌های استان تهران در بین ۱۴ کانون برتر کشور قرار گرفتند و در میان آنها کانون سمیه ناحیه یک شهرری در ارسال آثار نوغلامان حسینی در بین 14 کانون برتر کشور قرارگرفت.

نوروزیان در ادامه افزود: برخی از این کانون‌ها در شهرستان‌های استان با کمترین امکانات موفق به کسب رتبه کشوری شده‌اند و لازم است از مدیریت و همکاران دلسوز در کانون فرهنگی تربیتی سمیه تشکر و قدردانی کنم؛ انشاالله که با حضور پررنگ کانون در گروه‌های مجازی در جهت استعدادیابی و شناسایی توانمندی و پرورش مداحان حسینی در مدارس پسرانه، شاهد تداوم این حرکت زیبا و جذب تعداد بیشری از دانش آموزان باشیم.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار