جایگاه آموزش و پرورش با مثبت اندیشی، نگاه باز و پیگیری موضوعات ارتقا خواهد یافت

کلات(پانا)- چهارمین جلسه شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش کلات ، با حضور مدیر اداره، معاونین و کارشناسان اداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه آموزش و پرورش با مثبت اندیشی، نگاه باز و پیگیری موضوعات ارتقا خواهد یافت

‍رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) زحمات همکاران اداری در همه حوزه ها را قابل قدردانی و از خودگذشتگی دانست و تشریح کرد: وجود شما همکاران توانمند، نخبه و پرتلاش در مجموعه اداری آموزش و پرورش کلات نعمتی است و پشتکار، خلاقیت و سعه صدر در بین شما مشهود و مثال زدنی است که این در کنار هم بودن شما باعث ایجاد فرصت‌های عالی، رشد و تعالی جایگاه تعلیم و تربیت شهرستان در سطح استان شده است.

وی افزود: در شرایط حال حاضر جامعه،کار و خدمت باید به نحوی باشد که موجب هزینه تراشی برای مردم نشود و مردم را نسبت به خود بدبین نکنیم، با همین وضع موجود می توان بزرگترین کارها و شایسته ترین خدمات را ارائه نکرد و باعث ایجاد رضایتمندی در جامعه شد، چرا که مردم لایق بهترین ها هستند.

پروانه بیان کرد: جایگاه آموزش و پرورش با مثبت اندیشی، نگاه باز و پیگیری موضوعات ارتقا خواهد یافت، برای دفاع از این نظام جانفشانی ها و رشادت های بسیاری شده است و این وظیفه ماست که از این ارزش ها دفاع کنیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات تشریح کرد: خوشبختانه توفیقات خوبی در آموزش و پرورش شهرستان کلات کسب شده است، همه‌ این مهم نتیجه یک کار تیمی و اعتماد به نفسی است که با همکاری مجموعه ستادی، مدیران مدارس و معلمان عزیز حاصل شده است. برای رشد، تعالی و بدست آوردن سرمایه های انسانی، فضا را برای افراد باز کنیم، تا در تمامی زمینه ها با مشارکت پذیری، خلاقیت و اعتماد به نفس تجربه کسب کند. شرایط باید برای نقد و پیشنهادات منصفانه و سازنده فراهم باشد تا هر فردی با هر نوع تفکری بتواند ابراز وجود کند.

وی گفت:مدارس «کانون تحول» هستند، اگر‌ قرار است بازدیدی از مدارس صورت بگیرد باید حضور سازنده باشد، از زحمات مدیران و معلمان به نحو احسن تقدیر شود، از تجربه پیشکسوتان در مدارس استفاده شود و باید توجه خاصی نسبت به این امر داشت، چرا که پیشکسوتان منابع غنی از تجربه و کوله باری از دانش هستند.

رمضان پروانه در ادامه خاطرنشان کرد: دستورالعمل شروع کلاس های درس به صورت حضوری به مدارس ارسال شده است، مدیران محترم‌ مدارس طبق دستورالعمل و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی که الحاق این دستورالعمل است، با حساسیت ویژه فعالیت خود را در پایه هایی که اعلام شده، آغاز کنند.

وی در پایان افزود: از همکاران عزیزم در تمامی حوزه ها و در مدارس انتظار داریم برای بروز خلاقیت‌ها از هیچ کوششی دریغ نکنند و برای پیشرفت در امورات با سایر دوایر تعاملات لازم را داشته باشند تا به آنچه که در نظام تعلیم و تربیت از ما انتظار می رود برسیم.

در این جلسه هر یک از معاونین و کارشناسان اداری به بیان دیدگاه ها، برنامه ها، اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار