فرماندار چناران اعلام کرد:

مراسم رژه موتوری جایگزین راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال چناران خواهد شد

چناران ( پانا)- فرماندار چناران در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهل و دومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور اعضای اداری شهرستان برگزار شد از اجرای رژه موتوری به‌جای راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال در چناران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم رژه موتوری جایگزین راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال چناران خواهد شد

حمید انصاری فرد، فرماندار چناران در این جلسه گفت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال جاری برگزار نخواهد شد.

وی در این جلسه بر لزوم فضاسازی و آذین‌بندی سطح شهر و روستاها تأکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی لازم دراین‌باره توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و بخشداران انجام شود.

وی در ادامه افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح را در طول هفته جاری اعلام کنند.
در ادامه جلسه حسین عباسی دبیر ستاد دهه مبارکه فجر و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران بیان کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام امسال شاهد برگزاری مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم بود و با توجه به شرایط موجود و ویروس کرونا شاهد برنامه های متفاوتی نسبت به سال های گذشته در چناران خواهیم بود.

وی گفت: برنامه های امسال بر اساس چهار محور برنامه ریزی و تدوین شده است یک دشمن شناسی و محور بعدی همبستگی است که نزدیک به انتخابات نیز هستیم و محور سوم خودباوری است که شاهد خودباوری جوانان نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است و محور چهارم، محور اعتمادبه‌نفس است.

عباسی در ادامه بیان کرد: در این زمینه کار گروه های مختلفی با مشارکت ادارات شهرستان تشکیل شده است که هر اداره مسئول اجرای یکی از کارگروه‌های تشکیل شده برنامه های دهه فجر امسال هستند.

وی افزود: امسال برنامه ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اجرا خواهد شد و بیشتر مجازی است و به صورت نمادین برگزار خواهد شد. به عنوان مثال راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری برگزار خواهد شد و تجمعی در شهرستان نخواهیم داشت.

دبیر ستاد دهه فجر چناران گفت: امسال 3 برنامه شاخص داریم که یکی زمان ورود حضرت امام به ایران است که در کنار قبور مطهر شهدا برگزار خواهد شد و ۱۶ بهمن غبار روبی مزار شهدا و روز ۲۲ بهمن که راهپیمایی به صورت رژه موتوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار