معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداردر نشست مشترک شورای معاونین و روسای مناطق استان با حضور معاون وزیر:

رویکرد ما در استان زنجان توجه به آموزش و پرورش است

زنجان (پانا) - نشست مشترک شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، مرادی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ومدیر کل آموزش و پرورش استان در محل سالن تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد ما در استان زنجان توجه به آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، خدابخش مرادی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش محور توسعه کشور است، عنوان کرد: در استان زنجان نیز رویکرد ما توجه به آموزش و پرورش است چرا که نقش بی بدیل فرهنگیان در حوزه های مختلف بسیار مثال زنی است.

خدا بخش مرادی نافچی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در شرایط سخت و سهل جامعه نقش محوری دارد، تاکید کرد: توجه مدیریت استان به حوزه آموزش و پرورش از اهمیت این دستگاه ناشی میشود.

وی با بیان اینکه در فضای موجود فرهنگیان آموزش را بدون وقفه ادامه دادند و اقدامات قابل توجه داشتند، ادامه داد: ضرورت دارد نظارت کافی بر آموزش در فضای مجازی صورت گیرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات، افزود: فرهنگیان به عنوان قشر ذی نفوذ در زمینه حضور حداکثری داوطلبان و مردم در انتخابات می توانند نقش موثری ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار