مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در نشست مشترک شورای معاونین و روسای مناطق و نواحی استان با حضور معاون وزیر:

نزدیک به 2 هزار و 600 تبلت دانش آموزی تهیه و بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شده است

زنجان (پانا) - نشست مشترک شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، مرادی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ومدیر کل آموزش و پرورش استان در محل سالن تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نزدیک به 2 هزار و 600 تبلت دانش آموزی تهیه و بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مهمانان وزارتی، اظهار داشت: با تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان هیچ دانش آموزی از آموزش بی بهره نماند و نهایت تقدیر و تشکر را از معلمان عزیز استان دارم.

وی گفت: در استان زنجان 108 هزار دانش آموز در پایه ابتدایی مشغول به تحصیل هستند و اطلس دسترسی آموزشی دانش آموزان براساس روش های مختلف تهیه شده است.

وی از احصای وضعیت دسترسی مدارس به اینترنت خبر داد و افزود: 305 مدرسه در زنجان در این زمینه مشکل داشتند که با انعقاد تفاهم نامه آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات امیدواریم مشکل حل شود و تا دهه فجر انشالله هیچ مدرسه ای در زنجان بدون اینترنت نداشته باشیم.

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان تصریح کرد: هم اکنون قریب به 2 هزار و 600 تبلت دانش آموزی تهیه و بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شده است و بیشتر کمک ها توسط خود فرهنگیان بوده است، که جای بسی افتخار است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت های امام جمعه و استاندار زنجان در خصوص تهیه تبلت برای دانش آموزان، افزود: به دستور استاندار زنجان 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه و همچنین 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به خانواده‌های کمیته امداد و بهزیستی بدین منظور اختصاص یافته است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تا سال 1404 تعداد 720 کلاس درس در شهر زنجان نیاز است، گفت: براساس تفاهم نامه سه دستگاه اجرایی استان 63 مدرسه 12 کلاسه در طول سه سال در شهر زنجان ساخته میشود و این اقدام در نوع خود بی نظیر است.

وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در سطح استان، ابراز امیدواری کرد که با حمایت ها و مساعدت سایر دستگاه ها این مشکل در آینده مرتفع گردد.

مظفری با اشاره به اینکه کل دانش آموزان ابتدایی استان زنجان 108 هزار نفر است، افزود : 48 درصد این جمعیت دختر و 52 درصد پسر هستند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان با بیان اینکه ۶۴1 مرکز پیش دبستانی در زنجان فعالیت دارد، گفت: امسال ثبت نام در مراکز افزایش 5 درصدی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار