نشست هیئت رئیسه مجامع تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - از طریق فضای مجازی کانال پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهردر شبکه شاد با استفاده بهینه از این فضا در شرایط کرونا مربیان و دانش‌آموزان استعدادهای خوب و ایده‌های برتر نیز شناسایی شده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۵۵۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست هیئت رئیسه مجامع تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر

در این برنامه، ظفرقندی از مربیان کشوری تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: 29 مدرسه تمام تشکیلاتی پیشتازان درآموزش و پرورش اسلامشهر در حال فعالیت هستند و 14000نفر از دانش‌آموزان در سامانه این تشکل ثبت‌نام کردند و اکنون اعضای این گروه به دلیل شرایط کرونا از طریق کانال پبشتازان و در شبکه شاد در حال اجرای برنامه‌های خود هستند.

قاسمی از دیگر مربیان کشوری تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آمورش و پرورش اسلامشهر نیز در تشریح کانال تشکل در شبکه شاد بیان کرد: با همکاری 5200نفر از مربیان و دانش‌آموزان در این کانال برنامه‌های آموزشی، عملی و تفریحی با اجرای پویش‌های گوناگون در جریان است و از منتخبین هر پویش با اهدای جوایزی تجلیل بعمل می‌آید.

در ادامه حیدری مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: در فضای مجازی کانال پیشتازان در شبکه شاد سعی در استفاده بهینه از این فضا در شرایط کرونا را داریم و در طول فعالیت مربیان و دانش‌آموزان استعدادهای خوب و ایده‌های برتر نیز شناسایی شده‌اند.

در این برنامه از دانش‌آموزان فعال و برتر تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر با اهدای لوح سپاس نیز تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: آرمیتا بداغی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار