تجلیل از فعالان جشنواره تابستان شاد درآموزش و پرورش رودهن

رودهن (پانا) - هدف از برگزاری جشنواره تابستان شاد غنی‌سازی اوقات فراغت، ارتقاء سطح دانش و مهارت اعضاء و مربیان و شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان جشنواره تابستان شاد درآموزش و پرورش رودهن

در این برنامه الهی‌نیا معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن در سخنانی اظهار کرد: جشنواره تابستان شاد از اول تیر تا آخر شهریور 99 برای تمام دوره‌های تحصیلی با محوریت تولیدمحتوای آموزشی، مهارتهای اجتماعی، ایمنی و نجات در برابرآتش و کمک‌های اولیه در قالب مانور زلزله جهت مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز در بستر فضای شاد برگزار شد.

او افزود: هدف از برگزاری جشنواره تابستان شاد غنی‌سازی اوقات فراغت، ارتقاء سطح دانش و مهارت اعضاء و مربیان و شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان در منطقه است و در ادامه بر حضور فعال همکاران و دانش‌آموزان درزمینه تولید آثار و اخباردر فضای مجازی شبکه شاد و خبرگزاری دانش‌آموزی پانا تأکید کرد.

در این برنامه که ابراهیم زاده و حسینی نیا مسئولان ارزیابی عملکرد و حراست آموزش و پرورش رودهن نیز حضور داشتند از فعالین جشنواره تابستان شاد،مانور زلزله و خبرنگاران خبرگزاری دانش‌آموزی پانا سبحان زاهدی و کوثر شهرباف تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار