هشدار مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س)؛

شرایط کرونا شکننده است، فریب آمار را نخورید

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر سخنان وزیر بهداشت و توصیه های رئیس ستاد کرونای تهران گفت شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه‌ها و دستورالعمل های بهداشتی شرایط  سخت و بحرانی آبان‌ماه ٩٩ تکرار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۵۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شرایط کرونا شکننده است، فریب آمار را نخورید

سعید خال با بیان اینکه بخشی از رعایت پروتکل‌ها به شهروندان مربوط است، گفت: بخشی نیز به نهادها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازی‌های بی رویه باز می‌گردد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل ها و محدویت ها تصریح کرد: در صورت کوچترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبان‌ماه باز خواهیم گشت لذا باید رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

وی شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسئولان و دست اندرکاران و نهادهای مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش ، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت ها را رعایت کنند.

خال افزود: توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا است و تاکید می کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار