افتتاح 6 مدرسه قائن تا مهر1400

یک خیر برای توسعه دبستان محمدآبادعلم، کمک ۳۰۰ میلیونی اهدا کرد

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد تا مهر سال آینده عملیات احداث و تکمیل 6 آموزشگاه شهرستان قائن به پایان رسیده و افتتاح می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۵۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 6 مدرسه قائن تا مهر1400

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، در ششمین روز از هفته شوراهای آموزش و پرورش، در سفر به قائنات اظهار کرد: با بهره برداری از این 6 طرح آموزشی، 39 کلاس درس به فضاهای آموزشی شهرستان قائن اضافه شده و بیش از یک هزار دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی دیار طلای سرخ، از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی با با بیان این که این 6 آموزشگاه، در روستاهای اسلام آباد، شاهیک، اسفشاد، خنج و شهرهای آرین شهر و قائن، به بهره برداری خواهند رسید، تصریح کرد: مدرسه؛ کانون اصلی تعلیم و تربیت است، از این رو همه سیاست‌گذاری‌ها در حوزه تعلیم و تربیت باید در مدرسه محقق شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به کمک 300 میلیون تومانی خیر نیک اندیش و مدرسه ساز قائنی برای توسعه دبستان 8 کلاسه روستای محمدآباد علم قائن، عنوان کرد: با مشارکت این خیر ارجمند 4 کلاس دیگر به مجموعه کلاس های این دبستان اضافه می شود و 278 دانش‌آموز دوره‌های ابتدایی و پیش دبستانی روستای محمدآباد علم از مزایای آن بهره مند می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار