تشکیل کارگاه تخصصی ساماندهی رایانه و تجهیزات هوشمند مدارس در منطقه ۱۵

تهران (پانا)_ در راستای ساماندهی و بهینه سازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در مدارس منطقه ۱۵ و به منظور استفاده حداکثری دانش آموزان نیازمند در ایام شیوع بیماری کرونا، کارگروهی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگاه تخصصی ساماندهی رایانه و تجهیزات هوشمند مدارس در منطقه ۱۵

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه15، در راستای ساماندهی بهینه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری موجود درمدارس و به منظور استفاده حداکثری دانش آموزان نیازمند در ایام شیوع بیماری کرونا کارگروهی به همین منظور روز با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه، خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی ، لطفعلی پور معاون آموزش متوسطه و سایر اعضا در دفتر مدیریت تشکیل شد.

شهریاری مدیر آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: در مدارسی که بیشترین دانش آموز محروم را دارند و به هیچ ابزار هوشمند دسترسی وجود ندارد با توجه به تدوین اطلس یادگیری به گونه ای برنامه ریزی شود که دانش آموزان درگروه های سه نفره با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از محتوای آموزشی دیجیتالی و مجازی بهره برداری کنند.
در این جلسه خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی نیز بیان داشت : در این طرح، جابجایی دانش آموز و تجهیزات نداریم و هردانش آموز در مدرسه خودش آموزش حضوری دارد و سعی می شود از امکانات مدرسه یا امکانات سرای محله ها نیز استفاده شود.
وی افزود: مدیران مدارس باید، برنامه ریزی عملیاتی برای دانش آموزان محروم را در اولین فرصت انجام دهند و اسامی بروز رسانی شده درشورای مدرسه مطرح شود و همچنین مکاتبه با اداره برای اخذ مجوز از ستاد کرونا انجام شود.
خواجه زاد خاطر نشان کرد: ساماندهی رایانه مدارس باید در اسرع وقت به انجام‌ برسد، که اگر کسری در سطح منطقه وجود داشت تصمیم گیری شود و مدارسی که دارای امکانات هستند سریع کلاس های هوشمند خود را برای حضور سه نفری دانش آموزان فعال کنند.
وی ادامه داد : در مدارس به تعداد درخواست حضور دانش آموز کلاس تجهیز شود و محتوای آموزشی با کیفیت بالا بارگذاری شود و با کمک از فناوری اداره مدارس می توانند کامپیوتر خود را اندروید کنند که در استفاده از شاد مشکلی نباشد.
شایان ذکر است: خواجه زاد تاکید کرد: حضور دانش آموزان در مدارس باید الزاما با درخواست و رضایت کتبی اولیاء باشد و در شورای مدرسه نیز مصوب گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار