شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با پانا

تا زمانی که ضعف دفاعی برطرف نشود استقلال نمی‌تواند نتیجه بگیرد

ضعف مدیران استقلال باعث شد تا میلیچ از دست برود

تهران (پانا) - مربی سابق استقلال تهران معتقد است این تیم در خط هافبک و حمله عملکرد خوبی دارد اما تا زمانی که ضعف خط دفاعی برطرف نشود، استقلال نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تا زمانی که ضعف دفاعی برطرف نشود استقلال نمی‌تواند نتیجه بگیرد

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با پانا درباره شرایط استقلال پس از دربی شماره 94 تهران و در آستانه دیدار با تراکتور تبریز گفت: « تیم استقلال امروز با تراکتور بازی دارد که بسیار دیدار حساسی است و تیم باید برای کسب پیروزی تلاش کند چرا که برد در این بازی سبب می‌شود استقلال در جایگاه خود تثبیت شود. استقلال مهر‌ه‌های بسیار خوبی دارد و می‌تواند با این بازیکنان نتایج خوبی کسب کند‌. »

وی ادامه داد: « البته استقلال در خط دفاعی ضعیف است و باید ایرادهای خود را برطرف کند. اگر این موضوع حل نشود این تیم شرایط خوبی نخواهد داشت و در بازی‌های مختلف نمی‌تواند نتیجه بگیرد. در فاز حمله و هافبک تیم خوب کار می‌کند اما خط دفاعی ضعیف است و کادر فنی باید بیشتر به این موضوع توجه کنند. من نمی‌دانم در تمرینات تیم چه خبر است اما کاملا مشخص است وقتی تیم در یک نقطه‌ای ضعیف است باید تمام تمرکز خود را روی آن بگذارد. »

پیشکسوت استقلال با اشاره به موضوع هرویه میلیچ و ترک ایران از سوی این بازیکن گفت: « متأسفانه ضعف مدیران استقلال سبب شد این بازیکن خیلی راحت از دست برود و به کشورش بازگردد، در صورتی که فصل گذشته او عملکرد خوبی داشت اما الآن به راحتی پاسپورتش را در اختیارش قرار دادند و از ایران رفت. مگر می‌شود یک بازیکن شب قبل از بازی تصمیم به جدایی بگیرد و مدیران هم جلوی او را نگیرند. »

مربی سابق استقلال در بخش پایانی اظهاراتش باز هم با اشاره به دیدار حساس امروز این تیم مقابل تراکتور در شهر تبریز گفت: « در حال حاضر استقلال در جایگاه دوم قرار دارد و برای تثبیت صدرنشینی خود باید مقابل تراکتور نتیجه بگیرد. قطعاً بازی حساسیت بالایی دارد و امیدوارم استقلالی‌ها از پس آن برآیند. تیم محمود فکری نیاز به حمایت دارد،بازیکنان خوبی در اختیار آن‌هاست و اگر مشکل ضعف دفاعی تیم حل شود استقلال یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار