معاون آموزش ابتدایی وزارت در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه اشراق زنجان:

استان زنجان در بسیاری از برنامه ها پیشتاز است

زنجان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه اشراق زنجان حضور یافت .

کد مطلب: ۱۱۵۵۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
استان زنجان در بسیاری از برنامه ها پیشتاز است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه اشراق زنجان حضور یافت و پیرامون بازگشایی مدارس در اول بهمن ماه و وضعیت آموزش مجازی صحبت کرد.

حکیم زاده در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به تبیین شرایط بازگشایی مدارس در اول بهمن ماه پرداخت و اظهار داشت: دنبال فرصت بودیم تا از زحمات بی شائبه همکاران استان زنجان تقدیر و تشکر کنیم و قدردان زحمات تمامی همکاران هستیم .

آموزش ابتدایی وزارت در ادامه افزود : ما در زمینه آموزش پایه های اول و دوم ابتدایی نگرانی داریم و امیدواریم با همراهی خوب همکاران و والدین، نگرانی ها مرتفع شود.

حکیم زاده با اشاره به اینکه آموزش ابتدایی استان زنجان جز پیشتازها است، گفت : در زمینه ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی استان زنجان در رتبه دوم کشوری قرار دارد و همچنین نرخ پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی نیز استان زنجان دارای رتبه دوم کشوری است و در زمینه تولید محتوا نیز این استان یکی از قطب های تولید محتوا در سطح کشور بود.

وی همچنین ابراز داشت : خوشبختانه در استان زنجان با اهتمام همکاران اقدامات خیلی خوب در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی صورت گرفته است و امیدوارم همچنان والدین همراهی خوبی با نظام آموزشی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار