مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس منصوب شد

هرمزگان(پانا)-پیش از ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس و جمعی از مسئولین در نمازخانه اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس منصوب شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، در این آیین علی آشوری زاده که طی حکمی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به عنوان سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس منصوب شده است، معارفه و از زحمات و تلاش های اسحق زارعی که به افتخار بازنشستگی نائل شده نیز تقدیر شد.

محمد قویدل معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)گفت: آنچه ما در آموزش و پرورش استان به دنبال آن هستیم ارتقاء شاخص های تعلیم و تربیت در حوزه های مختلف است و تاکید مدیر کل محترم آموزش و پرورش نیز ارتقاء این شاخص ها در راستای سند تحول بنیادین با مدیریتی فنی، آشنا به کار و فارغ از مسائل حاشیه ای است.

وی در ادامه موفقیت آموزش و پرورش استان را حاصل نگاه سیستمی دانست و افزود: نگاه آموزش و پرورش استان، هم در حوزه ستادی و هم در صفی و مدارس نگاهی سیستمی است موفقیت استان نیز مرهون تلاش ها و مسئولیت پذیری همکاران ما با این نگاه است.

قویدل آموزش و پرورش را محل تولید منابع انسانی دانست و تصریح کرد: کار آموزش و پرورش زیربنایی است و نگاه ما به حوزه تعلیم و تربیت نیز باید زیربنایی باشد چرا که آموزش و پرورش محل تولید منابع انسانی است و بایستی تعلیم و تربیت تمام ساحتی به نحو مطلوب و زیربنایی اجرا شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان در پایان با اعطای حکمی که از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان صادر شده بود علی آشوری زاده را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی و از زحمات اسحق زارعی تقدیر و برای ایشان در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد .

عزیز اله کناری رائیز فرماندار شهرستان بندرعباس در این آیین ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، خدمت به مردم آن هم در زمینه تعلیم و تربیت و علم آموزی از برترین خدمت ها دانست و افزود: تعلیم و تربیت کاری حساس و بسیار سخت است خصوصا در این شرایط کرونایی که آموزش بصورت مجازی برگزار می شود کار معلمان سخت تر و حساس تر شده و این جای قدردانی ویژه از معلمان عزیز و مسئولین تعلیم و تربیت دارد.

علی آشوری زاده هم ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری دخت نبی اکرم (ص) و قدردانی از حسن اعتماد مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین استان گفت: 5 رکن اساسی که همیشه برای مجموعه همکارانم در نظر داشته و خواهم داشت : سلامتی و تندرستی، شادی ، آرامش و آسایش و موفقیت درتمامی مراحل زندگی است که دغدغه خاطرم بوده و از خداوند منان برای آنان مسئلت می کنم.

اسحق زارعی نیز در این مراسم گزارشی از افتخارات آموزش و پرورش ناحیه یک در حوزه های آموزش، پرورش و پژوهش ارائه کرد.

گفتنی است در این مراسم به مناسبت سالروز شهادت بی بی دو عالم، دخت نبی اکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) مداحی و مرثیه خوانی در سوگواری آن حضرت توسط مداحان اهل بیت علیهم السلام نیز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار