مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در جلسه مدیران در بستر شبکه شاد:

امروز ما به دنبال مدیریت نوآورانه و عملگرایانه در مدارس هستیم

زنجان (پانا) - جلسه مدیران مدارس ناحیه 2 زنجان و شهرستان های طارم و خرمدره با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، در بستر شبکه شاد(شبکه آموزش دانش آموز) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
امروز ما به دنبال مدیریت نوآورانه و عملگرایانه در مدارس هستیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، حسن مظفری مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان ضمن تقدیر از زحمات مدیران مدارس و معلمان در ایام سخت بیماری کرونا، اظهار داشت: حفظ و کرامت همه همکاران خط قرمز آموزش و پرورش است و حریم شخصی افراد و احترام به آن یک اصل در آموزش و پرورش می باشد.

وی در ادامه داد: از مدیران انتظار داریم اطلاعات جامع از مجموعه مدیریتی خود داشته باشند و بر اساس آن برنامه‌ریزی دقیق تحصیلی و پرورشی برای کسب نتایج مطلوب داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: رویکرد آموزش و پرورش در مواجهه با همکاران همیشه تربیتی است و اگر همکاری با کاستی روبرو بود می بایست با رویکرد اصلاحی نواقص را رفع کرد.

مظفری بر حضور مستمر مدیران مدارس در شبکه شاد جهت ارتباط بهتر و موثر با همکاران دانش آموزان و اولیا و همچنین سایر نهادها و ارگانها تاکید کرد و اظهار داشت: امروزه ما به دنبال مدیریت نوآورانه، ایده پردازان و عملگرایانه در مدارس هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مشارکت جویی و مشارکت پذیری مستلزم تلاش، ارتباط موثر و اعتماد است از مدیران انتظار داریم بیش از پیش به این مقوله بپردازند.

وی همچنین با بیان اینکه مدیران مدارس بر محتوای آموزش و پرورشی در بستر شاد و سایر فضاهای رسمی و غیررسمی دانش آموزان ارائه می‌شود؛ نظارت کامل داشته باشند گفت: سند تحول بنیادین بر اساس رویکرد تمام ساحتی باید در مدارس به طور کامل و با دقت و جدیت پیگیری و اجرا شود.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: باید از حداکثر ظرفیت موجود در مناطق و نواحی برای تهیه تبلت و گوشی برای دانش آموزان نیازمند بهره گیری شود.

مظفری در پایان اظهار داشت: رعایت بهداشت پروتکل های بهداشتی در مدارس یک وظیفه ذاتی و مدیریتی در مدارس است و می بایست به صورت جد مراقب امنیت جان و روان دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار