دبیر ستاد انتخابات کشور:

آموزش مجریان انتخابات ۱۴۰۰ بهمن ماه به پایان می‌رسد

تهران (پانا)- دبیر ستاد انتخابات کشور گفت برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای دست‌اندرکاران انتخابات در استان‌ها، آغاز شده و تا پایان بهمن ماه آموزش‌های انتخاباتی به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجریان انتخابات ۱۴۰۰ بهمن ماه به پایان می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی در ششمین دوره طرح جامع آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری ویژه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل که به میزبانی تبریز برگزار شد، گفت: برگزاری سالم و امن انتخابات یکی از جدی‌ترین اولویت‌های وزارت کشور و انتظار این وزارتخانه از دست اندرکاران انتخابات در همه استان‌هاست.

دبیر ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: حساسیت و دقت مجریان انتخابات مجلس یازدهم در اسفند سال گذشته به حدی بود که حتی یک صندوق رای، ابطال نشد و در آینده نیز این موضوع با جدیت بیشتری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها مورد توجه خواهد بود.

وی به تبیین نقش آموزش مجریان در برگزاری سالم و امن انتخابات نیز پرداخت و افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای دست‌اندرکاران انتخابات در استان‌ها، آغاز شده و تا پایان بهمن ماه آموزش‌های انتخاباتی به پایان می‌رسد.

دبیر ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شش حوزه و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی در کشور برگزار می‌شود.

به گفته موسوی، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار