اولین گردهمایی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت

تهران (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی از برگزاری «اولین گردهمایی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت» خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین گردهمایی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سید علیرضا امین یزدی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی در خصوص چگونگی اجرای اولین گردهمایی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها این گردهمایی برای اولین بار با هدف همبستگی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت و با شعار محوری «نسل ما نسل ظهور است قوی باید شد» به همت هیأت انصارالمهدی(عج) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی برگزار می گردد.

وی با اشاره به انعکاس بین المللی شخصیت و جایگاه شهید سلیمانی، از این شهید بزرگوار به عنوان عامل اصلی همبستگی کشورهای محور مقاومت یاد نموده و افزود : شهید سلیمانی می‌تواند الگویی مومن و انقلابی برای نوجوانان و جوانان جهان اسلام به ویژه محور مقاومت باشد.

امین یزدی همچنین درخصوص چگونگی برگزاری این مراسم یادآور شد: این گردهمایی با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی و با حضور جمعی از منتخبین انجمن های اسلامی مدارس پسرانه در حرم مطهر رضوی (رواق دارالقرآن) در روز شنبه 27 دی ماه از ساعت 15:30 تدارک دیده شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی در ادامه افزود : حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری (نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور) به عنوان سخنران این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت و همچنین ارتباط تصویری با حجت الاسلام هاشم الحیدری (معاون حشد الشعبی عراق) و حجت الاسلام علی الموسوی(مدیر مرکز واحد متون آموزشی و فرهنگی بیروت) با پخش همزمان در صفحات مجازی برنامه ریزی شده است.

همچنین یادآور می شود، عهدنامه نوجوانان جهان اسلام برای پایبندی در محور مقاومت نیز در این مراسم توسط دانش آموزان قرائت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار