رقابت آثار دانش آموزان آذربایجان شرقی در مرحله نهایی جشنواره مهارت های اجتماعی تابستانی شاد

۲۹ دی و دوم اسفند ماه زمان بارگذاری آثار در سامانه ساپ

تبریز (پانا) - آثار دو نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی به مرحله نهایی جشنواره مهارت های اجتماعی تابستانی شاد راه یافته و در سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) در شبکه شاد بر اساس جدول زمان اعلامی بارگذاری خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت آثار دانش آموزان آذربایجان شرقی در مرحله نهایی جشنواره مهارت های اجتماعی تابستانی شاد

جشنواره مهارت های اجتماعی تابستانی شاد در چهار حوزه مهارت های تشکیلاتی، مجری گری، خبرنگاری و فیلم سازی در طول تابستان امسال در سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) به آدرس parvareshi4@ در بستر شبکه شاد برگزار شد.

پس از ارسال شیوه نامه به نواحی و مناطق و سپس مدارس و اطلاع رسانی در کانال های و گروه های فضای مجازی، مخاطبان آثار خود را از طریق سازمان دانش آموزی شهرستان و منطقه به گروه های مجازی استان ارسال کردند و سازمان دانش آموزی استان نیز آثار دریافتی را پس از پایش اولیه در گروه های مجازی دبیرخانه های موضوعی بارگذاری کرد.

گروه های تخصصی ارزیابی پس از بررسی آثار دبیرخانه های موضوعی طبق شاخص های ارزیابی آثار دانش آموزی و آثار مربیان نمره نهایی هر اثر را اعلام کردند.

آثار ارزیابی شده بر اساس اولویت و ظرفیت کانال از گروه دبیرخانه های تخصصی احصا و پس از آماده سازی در کانال اختصاصی سازمان دانش آموزی بارگذاری شد و مخاطبان می توانستند با ورود به کانال سازمان دانش آموزی در نظرسنجی آثار مشارکت کنند.

در حال حاضر نیز مرحله نهایی این جشنواره در سامانه ساپ در حال برگزاری است و آثار دانش آموزان آنیل اجاق زاده از منطقه مرند و اسما بیدقی از ناحیه3 تبریز به ترتیب در رشته های معرفتی و اخلاقی دانش آموزان و فیلم سازی بر اساس انتخاب هیات داوران به عنوان آثار برگزیده به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته اند.

بر اساس جدول زمانی اعلامی، آثار این دانش آموزان به ترتیب در روزهای دوشنبه 29 دی ماه و پنج شنبه دوم بهمن ماه ساعت 21 در کانال ساپ بارگذاری می شود.

آثار به مدت 24 ساعت در کانال ساپ به آدرس parvareshi4@ بارگذاری شده و پس از آن حذف می شود.

برگزیدگان نهایی با رای کاربران انتخاب می شوند بنابراین دانش آموزان و مربیان علاقمند می توانند بر اساس تاریخ و ساعت ذکر شده به کانال ساپ مراجعه کرده و به آثار برتر رای دهند و در نظر سنجی آثار شرکت کنند.

لازم به ذکر است که اختتامیه با اعلام نتایج برگزیدگان در دهه مبارک فجر و از طریق کانال ساپ به صورت زنده پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار