اجرای طرح ساماندهی و روان سازی ترافیک در ورودی شمال‌غرب تبریز

تبریز(پانا) -در راستای تأمین امنیت شهروندان و مسافرین درون شهری و برون شهری، طرح ساماندهی و روان سازی ترافیک در مبادی ورودی شمال‌غرب تبریز اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ساماندهی و روان سازی ترافیک در ورودی شمال‌غرب تبریز

به گزارش شهریار، حسین عالی باف شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای طرح ساماندهی و روان سازی ترافیک در ورودی شمال‌غرب تبریز خبر داد و افزود: این طرح با هدف ساماندهی عبور و مرور شهری با اجرای اصلاح هندسی و اصلاح ترافیکی و به منظور تأمین امنیت و آرامش شهروندان و مسافرین درون شهری و برون شهری در ورودی شمالغرب تبریز اجرائی می شود.

عالی باف با اشاره به اهمیت اجرای طرح ساماندهی ورودی شمال‌غرب تبریز به‌عنوان یک نماد و نشان از هویت و شخصیت یک شهر گفت: ساماندهی مبادی ورودی شهر علاوه بر نشان دهنده هویت شهر، به دلیل تبدیل حرکت جاده ای به حمل و نقل شهری از لحاظ ترافیکی و موضوع ایمنی بسیار حائز اهمیت استکه در دستور کار مدیریت منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در پایان گفت: ایجاد مسیر دسترسی باند تندرو به کندرو حد فاصل پل بعثت تا سه راهی فرودگاه، جانمایی و احداث پل های عابر گذر، برچیدن گاردریل و ایجاد رفوژ میانی با هدف توسعه فضای سبز شهری تا مسیر سه راهی فرودگاه با طول تقریبی ۳۵۰ متر را از جمله طرح های ترافیکی منطقه جهت ساماندهی و روان سازی ورودی شمال‌غرب تبریز عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار