آجر به آجر در استان اصفهان؛

حمایت ۲۵۰ بانوی اصفهانی از پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

تهران (پانا) - ۲۵۰ نفر از بانوان خیر اصفهانی با حمایت از اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» از بانوان هم‌استانی خود دعوت کردند در این پویش شرکت کنند و به جمع خیرین مدرسه ساز بپیوندند.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت ۲۵۰ بانوی اصفهانی از پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، همواره در تمام جوامع دنیا نظام تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه ای بر خوردار است و سعی همگان بر این است که دانش‌آموزان به بهترین نحو ممکن تحصیل کنند.

با توجه به اینکه بخش اعظمی از مشکلات نظام آموزشی در طول این سال‌ها از سوی بانوان خیر رفع شده است، بانوان خیر در این زمینه نقش محوری دارند.

برنامه ریزی برای این هدف در دنیای پرازدحام امروزی که لحظه‌های پر شتاب درحال سبقت از یکدیگر هستند، کاری دشوار و زمان بر است اما تاثیر فوق العاده موثر بانوان در هدایت کردن درست این طرح ستودنی است.

باید جذب کمک‌های نقدی طرح پویش ملی (من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من) با هدایت هر فرد با هر توان مالی را جدی گرفت لذا زهره میردامادیان رئیس هیات مدیره مجمع خیران مدرسه ‌ساز اصفهان همزمان با اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در کشور، بانوان خیر مدرسه ساز استان اصفهان که در ساخت و اجرای پروژه‌های متعدد آموزشی، پرورشی، ورزشی اهتمام داشته اند را با شرکت در این پویش فراخواند و حمایت خود را از این طرح ملی اعلام کرد.

۲۵۰ بانوی خیر مدرسه ساز در استان اصفهان حضور دارند که ضمن تعامل با مجمع خیرین مدرسه ساز منشا خدمات ارزشمندی در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری بوده اند .

گفتنی است، در پویش طرح «آجر به آجر» تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر از هم‌وطنان مشارکت کرده ‌اند و مردم خیراندیش می‌توانند از طریق سامانه «مهر مدرسه» به آدرس mehremadrese. ir و یا مراجعه به ajorbajor. ir در مدرسه‌سازی مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار