در مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده مهابادی مطرح شد؛

دنیا در دهه هفتاد باور کرد که ایران یک توان بازدارنده دارد

اردستان(پانا)- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت دنیا در دهه هفتاد باور کرد که ایران یک توان بازدارنده دارد و کسی جرات نکرد تیری را به کشور ما شلیک کند.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دنیا در دهه هفتاد باور کرد که ایران یک توان بازدارنده دارد

سردار علی فدوی در مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: شخصیت‌های ملی که از اردستان به درجه شهادت رسیدند؛ شهدای بزرگی همچون آیت الله مدرس، شهید طباطبایی‌نژاد و شهید فخری‌زاده و بسیاری دیگر از افتخار آفرینان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند که این افراد قلب و عملشان یکی بود و همین ویژگی باعث شد جاودانه شوند.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی که الان در آستانه چهل و دوسالگی آن قرار داریم، در مورد هر موضوعی اعم از امنیت، نظامی، تسلیحاتی، علمی و ... وضعیت با اول انقلاب نه، حتی با دو سال گذشته قابل قیاس نیست.

سردار فدوی ضمن اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط فعلی تصریح کرد: کسانی که در حزب خدا هستند مشخص است که چگونه باید عمل کنند و در وعده آن‌ها عدم خلفی وجود ندارد؛ در چهل سال انقلاب ایران با اقتدارترین وجه حضور قرار داریم و دشمن در انفعال قرار دارد و این مهم امروز بیش از پیش نمایان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن اشاره به توان بازدارنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دنیا در دهه هفتاد باور کرد که ایران یک توان بازدارنده دارد و کسی جرات نکرد تیری را به کشور ما شلیک کند؛ با مددگیری از شهدا این فکر را باید داشته باشیم که پا جای شهدا بگذاریم تا تحقق وعده خداوند شامل حالمان شود.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار