برگزاری نمایشگاه فاطمی در منطقه 4 تهران

تهران (پانا) - کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه 4 همزمان با ایام فاطمیه از برگزاری نمایشگاه فرهنگی فاطمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه فاطمی در منطقه 4 تهران

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار همزمان با ایام شهادت مظلومانه دخت گرامی نبی مکرم اسلام و ام الائمه (ع) از برگزاری این جشنواره در جوار یادمان شهدای فرهنگی و دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش منطقه چهار خبر داد.

صالحی فرد با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه به پانا گفت: با استناد به حدیث گرانسنگ ثقلین و اهمیت توجه به دو امانت و یادگار ارزشمند حضرت رسول(ص) هدف از اجرای چنین فعالیت های فرهنگی توسعه و تعمیق شناخت سیره عملی ائمه اطهار(علیهم السلام) است.

وی افزود: وجود مقدس حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در مقام دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت، به عنوان برترین اسوه زنان عالم و اولین مدافع ولایت برای بانوان از ابعاد مختلفی قابل بررسی و لازم التوجه است.

وی با تقدیر از همکاری مدارس غیر دولتی با کارشناسی گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت در اجرای نمایشگاه های فرهنگی و دینی، از موسس، مدیر و معاونت مجتمع آموزشی و فرهنگی صبا در اجرای نمایشگاه پر محتوای فاطمی تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار