پیگیری برای راه اندازی هنرستان تربیت بدنی، ویژه دختران در تربت حیدریه

تربت حیدریه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه عنوان کرد با توجه به متقاضی زیاد رشته تربیت بدنی در بین دختران و نبود این رشته در منطقه، ایجاد هنرستان تربیت بدنی ویژه دختران می‌تواند علاقه مندان زیادی را به این رشته جذب کند.

کد مطلب: ۱۱۵۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری برای راه اندازی هنرستان تربیت بدنی، ویژه دختران در تربت حیدریه

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه با رئیس اداره آموزش های فنی، حرفه ای و کار و دانش آموزش و پرورش خراسان رضوی دیدار کرد.

محمدرضا قرائی، مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه، در این دیدار گفت: با توجه به متقاضی زیاد رشته تربیت بدنی در بین دختران و نبود این رشته در منطقه، ایجاد هنرستان تربیت بدنی ویژه دختران می‌تواند علاقه مندان زیادی را به این رشته جذب کند.
وی با اشاره به این که فضای مناسب رشته تربیت بدنی برای دختران در شهرستان فراهم است، آمادگی آموزش و پرورش شهرستان را برای راه اندازی این رشته اعلام کرد.

حسین حسین‌پور، رئیس اداره آموزش های فنی،حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن موافقت با راه اندازی این رشته در شهرستان تربت حیدریه، ابراز امیدواری کرد که به زودی مجوزهای لازم کسب شود.

وی همچنین قول مساعد برای تامین اعتبار دستگاه cnc با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال برای هنرستان طالقانی، خرید کامپیوتر برای هنرستان ابتکار و خرید تجهیزات عکاسی برای هنرستان خوارزمی شهرستان تربت حیدریه را داد.

در این جلسه که با حضور معاون آموزش متوسطه و مسئول آموزش متوسطه دوم برگزار شد، موضوعاتی چون کیفیت بخشی آموزش در هنرستانها، توسعه متوازن و بررسی آمایش منطقه ای و درخواست کد رشته های جدید در رشته های فنی و حرفه ای مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار