در آستانه شهادت حضرت زهرا (س)

اجرای پویش دانش آموزی نوگلان فاطمی در آباده

آباده (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش آباده از اجرای پویش نوگلان فاطمی توسط بیش از 600 دانش آموز مقطع ابتدایی این شهرستان همزمان با مدارس سراسر کشور به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای  پویش دانش آموزی نوگلان فاطمی در آباده

قاسم خلیفه با اشاره به اهمیت نشر و تعظیم به شعائر مذهبی در بین دانش آموزان اظهار کرد: طرح نوگلان فاطمی با همکاری دبیرخانه کشوری نوگلان فاطمی با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او در مورد اقدامات انجام شده برای این پویش گفت: با همکاری جمعی از مبلغین طرح نوگلان فاطمی بیش از 600 پرچم عزاداری ام ابیها در بین دانش‌آموزان شهرستان توزیع شده تا روز یکشنبه و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با نصب بر سر در منازل و گرفتن عکس سلفی در پویش مجازی شرکت کنند.

وی افزود: از دانش‌آموزان برگزیده در این طرح به نحو شایسته تقدیر به عمل خواهد آمد و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد. طرح نوگلان فاطمی هر ساله با حضور گسترده دانش‌آموزان و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق مجازی و در بستر پیام‌رسان ایتا برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار