برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان باخرز در دهه فجر

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش باخرز از برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی مرحله شهرستانی در ایام الله دهه فجر به صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان باخرز در دهه فجر

محبعلی عبداللهیان در جلسه مربیان و معاونین پرورشی شهرستان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی مرحله شهرستانی در ایام الله دهه فجر، به صورت مجازی و با رقابت دانش آموزان برتر مرحله آموزشگاهی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا این دوره از مسابقات نیز همانند مرحله آموزشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد که محتوای این مرحله بعد از معرفی نفرات برتر مرحله آموزشگاهی در اختیار مدارس قرار داده شده است و مربیان محترم پرورشی نمونه اجراهای دانش آموزان را در شبکه شاد بررسی می کنند تا درصورت وجود نقص، قبل از برگزاری مرحله دوم نقایص احتمالی برطرف شده و دانش آموزان قرآنی با آمادگی کامل این دوره از مسابقات را پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: لازم است همه همکاران محترم به خصوص مدیر و مربیان دارالقرآن تلاش کنند تا بتوانیم این دوره از مسابقات را نیز به نحو احسن برگزار کنیم.

مسابقات قرآن همه ساله در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود و دانش‌آموزان علاقه‌مند در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی، اذان، مفاهیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز به رقابت می پردازند، مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات نیز در هفته آخر آذر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار