معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبرداد:

پویش بزرگ نوحه خوانی و حدیث خوانی در مدح حضرت فاطمه زهرا (س)

بیرجند(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت پویش بزرگ نوحه خوانی و حدیث خوانی در مدح حضرت فاطمه زهرا (س) در بستر شبکه شاد استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پویش بزرگ نوحه خوانی و حدیث خوانی در مدح حضرت فاطمه زهرا (س)

جعفری ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با خبرنگارپانا گفت: همزمان با فرارسیدن دهه فاطمیه و سالروز شهادت بی بی دوعالم ، خانم فاطمه زهرا (س) پویش بزرگی توسط حوزه پرورشی و فرهنگی ویژه دانش آموزان استان در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

جعفری افزود: هدف از برگزاری این پویش ، توسعه و ترویج فرهنگ نورانی عترت در بین جامعه دانش آموزی استان و ایجاد انس والفت با سیره ی ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی خاطرنشان کرد: این پویش در جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان استان با سیره عملی واخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) و فراهم ساختن زمینه برای الگو برداری این عزیزان از بانوی دوعالم در ایام فاطمیه می باشد . در این پویش دانش آموزان یکی از احادیث حضرت فاطمه زهرا (س) یا سخنان معصومین (ع) در مورد ایشان را به صورتی زیبا روایت می کنند و در مدح حضرت فاطمه زهرا (س) به روضه خوانی می پردازند.

گفتنی است این پویش به همت مدیریت آموزش وپرورش شهرستان قاینات در راستای تحقق اهداف و برنامه های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار