مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا :

نقش الگویی دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآنی و هنری

پیشوا (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در آئین تقدیر از دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری بر نقش الگویی دانش‌آموزان برتر و حائز رتبه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش الگویی دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآنی و هنری

آئین تقدیر از دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی که در جشنواره تابستان شاد رتبه کسب کرده بودند؛ با حضور سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا، مهدی ارگی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، فرزان جنیدی، سرپرست معاونت پشتیبانی و محمد هداوند، معاون آموزش و نوآوری، در دو بخش پسران و دختران برگزار شد.

سعید تاجیک در مراسم تقدیر از دانش آموزان پسر، ضمن تبریک به دانش‌آموزان به خاطر فعالیت‌های قرآنی و هنری و کسب رتبه‌های استانی گفت: شما دانش‌آموزان که در این‌گونه فعالیت‌ها پیشگام هستید می‌توانید الگوی سایر دانش‌آموزان در این مسیر باشید.

در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برتر استانی سال تحصیلی 99-1398 که به صورت زنده از پیام‌رسان شاد برای سایر دانش‌آموزان و اولیاء آنها پخش می‌شد، حسن مجیدی نصر دارنده رتبه اول کشور در رشته نوازندگی نی برای دو سال متوالی و سامان پولادوند، دانش‌آموز برگزیده کشوری در رشته طراحی نیز حضور داشتند.

خبرنگار: محمدجواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار