مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

معلمان الگویی برای تمامی افراد برخوردار جامعه هستند

زنجان (پانا) - نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات مناطق و نواحی استان زنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، معاونین و روسای مناطق و نواحی 14گانه استان در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان الگویی برای تمامی افراد برخوردار جامعه هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: از تمامی همکاران پر تلاشم در مناطق و نواحی 14گانه استان تشکر می کنم، دلسوزی و پیگیری های شما همکاران بسیار روحیه بخش است.

وی گفت: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از عملکرد شورای آموزش و پرورش استان ها در سال 98-99، استان زنجان موفق به کسب رتبه برتر کشور شد که تقدیر از استاندار زنجان به نمایندگی از استانداران سراسر کشور توسط معاون اول رئیس جمهور، جای بسی افتخار دارد و از زحمات تمامی اعضا شورای استان تشکر می کنم.

مظفری بیان کرد: تغییرات مثبت در هر سازمانی با به روز رسانی و آموزش مستمر نیروی انسانی امکان پذیر است. بنابراین آموزش مستمر نیروی انسانی به عنوان یک اصل اساسی باید سرلوحه کارمان قرار گیرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان، ارتباط با دستگاه های دیگر و همچنین تشکیل جلسات مشورتی با معلمان و نیروهای جوان را از ضروریات عنوان کرد و گفت: در نظر داریم از تمامی مناطق و نواحی استان همکاران فعال و جوانان مستعد را شناسایی و حلقه مشورتی ایجاد کنیم.

مظفری تصریح کرد: روسای مناطق باید اطلاعات دقیق و به روز شده ای از مدارس و آمار منطقه داشته باشند چرا که برای برنامه ریزی مناسب و پیشبرد برنامه ها در آموزش و پرورش داشتن اطلاعات و آمار دقیق الزامی است.

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان تصریح کرد: معلمان استان در ایام شیوع کرونا فداکاری و ایثار زیادی از خودشان نشان دادند و علاوه بر ارائه آموزش های مجازی، در تهیه تبلت و امکانات سخت افزاری برای دانش آموزان نیز در صف اول ایستادند که این عزیزان الگویی برای تمامی افراد برخوردار جامعه هستند و می توانند برای رفع محرومیت دانش آموزان کاری کنند اما دریغ می کنند.

وی گفت: با عملکرد خوب و اطلاع رسانی به موقع تصویر روشنی از آموزش و پرورش ارائه دهیم و با تمام توان از حقوق آموزش و پرورش دفاع کنیم و بی تفاوت نباشیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان ابراز کرد: سر لوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب، حرکت بر مدار سند تحول، روی خوش نشان دادن به انتقادات، حفظ حرمت معلمان در هر شرایطی، ارائه راه حل به جای تکرار مشکلات و داشتن برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از جمله مواردی است که ضرورت دارد همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: در آموزش و پرورش نباید صرفا به آموزش اهمیت دهیم و لازم است در کنار آموزش، به فعالیت های پرورشی، قرآنی، ورزشی و هنری نیز پرداخته شود و تلاش کنیم تا دانش آموزان از ارزش های دینی فاصله نگیرند.

صفری مدیر کل نوسازی مدارس استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش مختصر در خصوص طرح آجر به آجر، تصریح کرد: این طرح در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در امر مقدس مدرسه سازی تشکیل شده است که حتی با اهدای هزینه یک آجر می توان در ساخت مدرسه مشارکت داشت و اصلی ترین هدف این پویش استفاده از ظرفیت ها و ایجاد فرهنگ مشارکت بین مردم است.

در ادامه این جلسه معاونین اداره کل در خصوص برنامه های هر معاونت توضیحاتی ارائه دادند و همچنین هر یک از روسای مناطق و نواحی استان نیز به بیان نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار