فرمانده ستاد مقابله با ویروس کرونا استان تهران:

اسلامشهرالگوی موفق اجرای طرح شهیدسلیمانی دراستان تهران است

اسلامشهر (پانا) - در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی از مجموع 160 هزار خانوار اسلامشهری حدود 92 هزار خانوار با مراجعه حافظان سلامت غربالگری شدند.

کد مطلب: ۱۱۵۵۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اسلامشهرالگوی موفق اجرای طرح شهیدسلیمانی دراستان تهران است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با ویروس کرونا استان تهران در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح و تلاش حافظان سلامت میزان مراجعات به مراکز درمانی حدود 50 درصد و آمار فوتی‌ها نیز حدود 70 درصد کاهش یافته است.

او تصریح کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی از مجموع 160 هزار خانوار اسلامشهری حدود 92 هزار خانوار با مراجعه حافظان سلامت غربالگری شدند.

همچنین علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران و سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)، با حضور در منزل شهید تازه تفحص شده حشمت الله عسگری با مادر و اعضای خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) و فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اهدای لوح و تابلوی یادبودی از سردار سلیمانی و قطعه‌ای از فرش بارگاه منور امام رضا (ع) از مادر شهید تازه تفحص شده حشمت الله عسگری تجلیل بعمل آوردند.

در ادامه فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با همراهی فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، محمد صالح ضیایی معاون فرماندار اسلامشهر، سرهنگ هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر، فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان و حسینعلی بنار رئیس آموزش و پرورش اسلامشهر از تعدادی از خانه‌های سلامت و همچنین بیمارستان امام رضا(ع) نیز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار