به مازندران سفر نکنید

مازندران در حال ورود به پیک سوم کروناست

ساری (پانا) - 7 شهر کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که شهرستان‌های ساری، قائمشهر، آمل، نکا و فریدونکنار مازندران جزو آنها هستند و همچنان تقاضای مسافران برای ورود به مازندران بالاست.

کد مطلب: ۱۱۵۵۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مازندران در حال ورود به پیک سوم کروناست

در حالی که بیشتر استان‌های کشور پیک سوم شیوع کرونا را پشت سر گذاشته‌اند، مازندران در حال ورود به پیک سوم است. 5 شهرستان مازندران در وضعیت قرمز به سر می‌برند.

سید عباس موسوی، رییس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران با اشاره به حجم خودروهایی که امروز در محورهای ورودی قصد ورود به مازندران را دارند، از مردم خواست در این شرایط به این استان سفر نکنند.

اشتیاق مسافران برای ورود به مازندران آن هم در شرایط فعلی و نگرانی مردم و مسئولان از آغاز پیک سوم در این استان، آن‌چنان بالاست که از دیروز تاکنون خودرو‌های زیادی با مجوز‌های مختلف تقاضای ورود به مازندران داشتند که با ممانعت عوامل پلیس راه روبرو شدند و ۲۵۰۰ خودرو جریمه شدند.

به گفته سرهنگ قدمی رییس پلیس مازندران با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، اعمال محدودیت‌های شدید در تردد‌ها همچنان ادامه دارد. او از مردم خواست از سفر به مازندران خودداری کنند، زیرا همراه با جریمه‌های سنگین، ساعت‌ها در ترافیک خواهند ماند.

طبق آخرین اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران در شبانه‌روز گذشته، 215 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 32 نفر هم در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند. در همین مدت 226 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد و به این ترتیب شمار مجموع بستری‌شدگان را به هزار و 418 نفر رسیده است.

هم اکنون هزار و 435 بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند که از این تعداد 278 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار