پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش و پرورش بافق به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

بافق (پانا) - فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در پیامی مشترک، هفته شوراهای آموزش و پرورش را تبریک گفتند و عنوان کردند شورای آموزش و پرورش، به عنوان جلوه گاه هم آوایی و جایگاه هم نوایی قلمداد می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش و پرورش بافق به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق؛ سید مهدی طلایی مقدم فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و محمدرضا قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در پیامی مشترک، هفته شوراهای آموزش و پرورش را تبریک گفتند.

متن پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش و پرورش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شوراهای آموزش و پرورش، تبلور اراده مردم و نظارت همگانی بر تعلیم و تربیت کشور است. مقام معظم رهبری

تعلیم و تربیت نسل آینده مسئله ای نیست که تنها یک دستگاه متولی آن باشد، بلکه موضوعی فرا دستگاهی و نیازمند مشارکت همگانی است. از این رو شورای آموزش و پرورش به عنوان جلوه گاه هم آوایی و جایگاه هم نوایی قلمداد می شود و می تواند در راستای تبلور عینی و جهت دار در مسیر اراده مردم حرکت کند.

ضمن عرض تبریک هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش در سال رونق ملی، رجاء واثق داریم در راستای همدلی و همراهی بیش از پیش و ترغیب شوراها به تصمیم سازی متناسب با نیازهای منطقه ای فراهم شود و از این مصدر، شوراهای آموزش و پرورش با برخورداری از ظرفیت های عظیم فرهنگی و بکارگیری افراد فرهیخته و صاحب نظر موفقیت های اساسی به دست آورند، باشد که در پرتو رهنمودهای هدایت بخش مقام معظم رهبری، شاهد توفیقات روز افزون در جهت اعتلای آرمانهای مقدس تعلیم و تربیت و احیای ارزشهای فرهنگی و علمی جامعه اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار