صیدلو: شهرستانهای استان تهران پیشتاز «تابستان شاد»

تهران(پانا)- محمد‌صیدلو مدیر‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، از موفقیت مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز استان، در « جشنواره تابستان شاد» در سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: شهرستانهای استان تهران پیشتاز «تابستان شاد»

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: در تابستان ۱۳۹۹، جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره تابستان شاد» زیر نظر سازمان دانش‌آموزی جمهوری‌اسلامی‌ایران در کل کشور برگزار شد که شامل ده دبیرخانه هم در حوزه دانش‌آموزی و هم در حوزه مربیان بود و شهرستانهای استان تهران ۱۶۸۸ اثر از مربیان و دانش‌آموزان دریافت کرد که حدود ۱۰۸۸ اثر از آنها به وزارتخانه ارسال ‌شد.

او اضافه کرد: هیئت داوران کشوری که در ده دبیر‌خانه از استانهای مختلف کشور به بررسی آثار می‌پرداختند، ۴۸ اثر از مربیان و دانش‌آموزان استان تهران را به عنوان آثار برگزیده کشوری انتخاب کردند و به این ترتیب استان تهران در صدر دارندگان بیشترین و بهترین آثار از نگاه داوران قرار گرفت که از این بابت به همه مربیان و دانش‌آموزان استان باید تبریک گفت.

محمد‌صیدلو گفت: این اتفاق نشان‌دهنده کیفیت بالای آثار و انگیزه مضاعف شرکت‌کنندگان هم در سطح دانش‌آموزی و هم در سطح مربیان است.

آثار برگزیده کشوری همچنین از بیست‌و‌دوم دی ماه لغایت چهارم بهمن‌ماه، برای دریافت آرا و نظر‌سنجی مردمی، در کانال ساب و در بستر شبکه شاد قرار خواهد گرفت که امیدواریم در این مرحله هم استان تهران بتواند موفق باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار