برگزاری نشست ویدئو کنفرانس با موضوع تبیین و تشریح فعالیتهای اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی در اردبیل

اردبیل (پانا) - در راستای اجرای نظام خدمات مشاوره ای در حوزه سلامت جسمی و روحی دانش آموزان در شرایط کرونایی و اجرای طرح های مشاوره ای جلسه ویدئو کنفرانسی برای معاونین پرورشی و کارشناسان مشاوره تربیتی و تحصیلی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست ویدئو کنفرانس با موضوع تبیین و تشریح فعالیتهای اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی در اردبیل

در این جلسه سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل نقش مشاوران تربیتی و تحصیلی اداره کل در ارائه خدمات روانشناختی به دانش آموزان در شرایط کرونایی را با اهمیت برشمرده و بر آموزش‌های مجازی مشاوران در کاهش مشکلات روانشناختی و تحصیلی در این ایام تاکید کرد.

او تعامل مناسب کارشناسان مشاوره نواحی و مناطق با مشاوران مدارس را لازمه ارائه خدمات مناسب روانشناختی به دانش آموزان و اولیا دانسته و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و حضور فعال کارشناسان و مشاوران مدارس جهت ارتباط مناسب با دانش آموزان در پیام رسانهای داخلی را خواستار شد.

در ادامه محمود مشکی، رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان نیز به تبیین کامل دستورالعملهای اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی پرداخته و داشتن برنامه سالانه، اولویت بندی فعالیت ها با توجه به ضرورت و فوریت را از اقدامات مهم کارشناسان برشمرده و مطالعه دقیق شیوه نامه ها، تشکیل جلسات ماهانه و برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی مشاوران و رابطان هسته ها در فضای مجازی در نواحی و مناطق را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار